Általában az üzemen belüli daruzási feladat leggazdaságosabban az egyfőtartós futódaruval oldható meg.
A futódaruk általában az épület két oldalán, az épület tartóoszlopain kialakított konzolokon vagy a darupálya megtartására szolgáló oszlopokon rögzített darupályán futnak. Ezt az elrendezést felül futós darunak nevezzük (jelölése: EL).
Daruink a Stahl Cranesystems GmbH komponensei felhasználásával készülnek.
A rendelkezésre álló komponensekkel daruinkat köteles emelőművekkel 20 tonna teherbírásig, láncos emelőművekkel 6,3 t teherbírásig ajánljuk.
A daruk hajtásrendszerei a megrendelői igényekhez igazítva lehetnek két sebességfokozatban kapcsolhatók, vagy akár fokozatmentesen változtatható sebességűek.
A darupályán haladó keréktám és a főtartó kapcsolódása szerint megkülönböztetjük a „felső csatlakozású” (EL-A), az „alsócsatlakozású” (EL-B) és a „ráültetett” (EL-C) kialakítást. Az elrendezés megválasztása segít rugalmasan alkalmazkodni a daruzott térrel szemben támasztott követelményekhez illetve az épület lehetőségeihez.
Az EL-A konstrukció előnye a sínkoronaszint és a daru legfelső pontja közötti kis szerkezetimagasság, ami a darupálya és a tetőszerkezet kis távolsága esetén nyújt megoldást nagyobb teherbírású daru beépítésére.
Az EL-B konstrukció előnye a daru kis szerkezetimagassága mellett a horog szélsõállások lehető legjobb kihasználása.
Az EL-C elrendezés lehetővé teszi alacsony darupályaszint és nagy belmagasság mellett a lehető legnagyobb emelési magasságmegvalósítását, de akár lehet emeltfőtartós EL-CM típus is.